Vidste du at? – Facts om reklameartikler og modtagerne af dem.

, ,
Vidste du at?

Reklamebrancen er stor – virkelig stor. Derfor er det ikke uvant, at der bliver lagt store beløb til side i budgetterne til netop markedsføring – det være sig både i fjernsynet, på nettet via sociale medier eller bannere, men selvfølgelig også i form af reklameartikler med logo.

Det store spørgsmål er selvfølgelig “Hvor får man mest reklame og goodwill for pengene?”
Promotional Products Association International (PPAI) har lavet en dybdegående undersøgelse omkring dette, og resultaterne vækker opsigt hos mange. Man skulle i denne digitale verden tro, at online markedsføring er den klart bedste, men dér tager man fejl.

Undersøgelsen viser nemlig, at reklameartikler er det mest effektive reklameinstrument i branchen – og det er der mange gode grunde til. Én af dem er, at reklameartiklen kan have en funktion, og at derfor mange beholder den. Et godt eksempel herpå, kunne være paraplyer med logo, som modtageren vil bruge igen og igen, hvorfor jeres logo derfor vil blive set rigtig mange gange til diverse begivenheder, samt i hverdagen.

En anden væsentlig årsag til reklameartiklens succes er følelse af at modtage en gave. Det skal man ikke undervurdere. Reklamegaver er en af de eneste reklamekanaler, hvor din målgruppe vil takke dig for at modtage din reklame.

Vi har kogt de mange dybdegående facts ned og samlet dem alle i en håndbog, som er tilgængelig til fri afbenyttelse. Se dem alle herunder, eller klik på billedet for at hente håndbogen.

Facts

Er du overbevist eller interesseret i at høre mere om reklameartikler, som en vigtig del af et effektivt markedsføringsstrategi? Mulighederne er mange og effekten er dokumenteret. Lad os hjælpe dig med at finde de helt rigtige produkter til netop din målgruppe.

Spørgsmål? Send os dit spørgsmål eller ring på telefon +45 3940 1255