Conxion forstår vores behov og muligheder

Mjølner Informatics har samarbejdet med Conxion, allerede fra før det blev til det Conxion, vi kender i dag og samarbejdet kører stadig videre.

”Vi var rigtig glade for samarbejdet før, og det er vi heldigvis stadig. Da Langhoff og Conxion blev fusioneret, fik vi en rigtig god introduktion til det hele af vores faste konsulent, så derfor har vi hele forløbet igennem været trygge ved processen.” siger Anne Evar, Communication & Marketing Coordinator hos Mjølner Informatics.

Rådgivning fra øverste hylde

”I den her branche (merchandise) er prisforskellene ikke kæmpestore, så det er også andre parametre, vi vælger ud fra,” siger Anne Evar. ”Og jeg må bare sige, at når det gælder faglig sparring og rådgivning, så befinder Conxion sig på øverste hylde. De sætter sig ind i vores behov og muligheder, og forsøger ikke at oversælge. Det giver en god tryghed i samarbejdet”.

Case Mjølner Informatics reklameartikler

Merchandise er en del af vores identitet

”Det er vigtigt for os, at når vores konsulenter kommer ud til kunderne, så er de klædt på, så man kan se, hvor de kommer fra, samtidig med, at de udstråler kvalitet. Og med klædt på, mener jeg ikke bare en T-shirt. Derfor har vi i samarbejde med Conxion lavet et merchandise kit med polo, kuglepen, USB-stik, notesbog, drikkedunk, kaffekop, slik og computertaske.
Faktisk er vi så glade for det Merchandise kit, at vi giver det til alle nye medarbejdere, og ikke kun dem med direkte kundekontakt”.

Glæder sig til webshop

”Der er ikke så meget i hverdagen, der er ændret ved fusionen, men det tror jeg, der kommer til. Jeg ser nemlig meget frem til, at vi kan komme i gang med at bruge Conxions webshop. Det kommer til at spare os tid, og forhåbentlig også lidt penge, at vi bare kan gå derind og både bestille og genbestille”.

Godt samarbejde kan måles

”Helt overordnet synes jeg, at Conxion altid leverer høj service og kvalitet. Men selvfølgelig vil der en gang imellem opstå situationer, hvor et eller andet ikke er som forventet. Det er i de situationer, man skal måle en god samarbejdspartner. Og det bliver altid klaret uden problemer.”

Mjølner anbefaler Conxion

Anne Evar har derfor ingen betænkeligheder ved at slutte snakken af med at sige: ”Jeg vil til enhver tid anbefale andre med behov for at arbejde professionelt med identitet og merchandise, at tage fat i Conxion. De har virkelig noget at byde ind med”.

Om Mjølner Informatics

Mjølner Informatics har i mere end 30 år leveret softwareudvikling og brugervenligt design. Mjølner Informatics beskæftiger i dag godt 130 medarbejdere og har hovedsæde i Aarhus.

Mjølner Informatics kollektion

Hvad kan vi hjælpe dit brand med? Find inspiration i flere af vores cases…

Vi leverer produkter og løsninger, der skaber awareness og styrker brands i at nå ud til deres målgruppe. Vi tror på, at de rigtige produkter og den rigtige løsning afhænger af dit brand, målgruppe og din kampagne.

Cases med billeder og konkrete løsninger er den bedste måde at vise, hvad vi kan og hvordan vi har hjulpet andre.