Louis Nielsen
Tillid, vejledning og personlig kontakt
Hvordan er samarbejdet generelt med Conxion?
“Den personlige kontakt og kemi er meget vigtig for mig i et samarbejde. Jeg stoler på Mette og vi har et åbent og godt samarbejde. Det er vigtigt at samarbejdet bygger på hjælp og vejledning – ikke er en sælgende ånd.” udtaler Chanita Christiansen, Local Marketing Manager, Louis Nielsen A/S
“Mette har en tæt dialog med butikkerne, så hun har fingeren på pulsen og ved hvad de efterspørger. Når jeg har nogle udfordringer der skal løses, så er Mette og Conxion altid klar til at hjælpe mig. Mette er lynhurtig til at svare og jeg vildt glad for samarbejdet.“
“Mette er god til at komme med proaktive idéer og når jeg har nogle input, er Mette klar til at gribe dem og undersøge hvad der kan lade sig gøre. Det er super dejligt at vi har et reelt samarbejde og ikke et kunde-sælger forhold med en sælger-Helge der presser på.”
Det er nemt, brugervenligt og overskueligt
Hvorfor valgte I Conxion Marketing Platformen?
“Vi bliver ofte kontaktet af leverandører af marketingmaterialer, men for os er det vigtigt at have alle vores marketingmaterialer samlet ét sted. Det skal primært være nemt for butikkerne at gå til, for man skal huske på at vores partnere – dem der rent praktisk håndterer vores marketingmaterialer – er optikere der interesserer sig for deres fag og butik, ikke marketingmaterialer. Derfor skal det være nemt, brugervenligt og overskueligt at gå til, og give butikkerne mulighed for at bestille når de har tid og behov for det.”
Brand-kontrol og overblik
Hvilke fordele giver Marketing Platformen hovedkontoret?
“Samtidigt med at shoppen skal være nem at gå til for butikkerne, så skal vi fra centralt hold også kunne holde styr med hvad butikkerne kan bestille hjem. Det er vigtigt at vi sikrer os, at vores brand-guide bliver overholdt, og det giver både os og butikkerne en sikkerhed og tryghed.”
“Udover at shoppen giver os brand-kontrol, så har vi også et godt overblik over hvilke og hvor mange marketing materialer vi har i vores udvalg og hvad der skal købes hjem. Alt samlet ét sted.”
Conxion Marketing Platform giver store ressourcebesparelser
Kunne du i princippet ikke have din egen webshop?
“Hvis vi selv skulle undersøge markedet, finde på idéer, købe ind og vedligeholde en webshop, så ville jeg bruge alt for meget tid på marketingmaterialer. Alt det slipper jeg for, da jeg blot skal pitche en idé ind til Mette, og så vender hun tilbage med konkrete forslag, som vi sætter i shoppen, og så kører det. Shoppen koordinere alt for os, og vi undgår at bruge en masse tid på administration.”
“Det ville være et fuldtidsarbejde hvis jeg selv skulle have min egen webshop, og stå for hele processen, så samarbejdet med Conxion og Marketing Platformen som løsning, frigør enormt mange ressourcer hos os.”
Om Louis Nielsen
Louis Nielsen er en landsomspændende optikerkæde der siden 1978 er vokset fra en enkelt kontaktlinsebutik i Aalborg til i dag, at have 75 butikker over hele landet. I 2005 blev Louis Nielsen en del af Specsavers, som er en af de tre største optikerkæder i verden.