I mere end 20 år har vi solgt reklameartikler, firmagaver og profilbeklædning. Det er vi gode til og det er dét folk kender os for. Men lad os bare være ærlige – reklameartikler og merchandise er kun en lille del af den store “marketing-maskine”, hvor POS, print, udstillings- og messesystemer, displays og meget mere også indgår. Det har vi gjort noget ved.

Én af de udfordringer mange marketingafdelinger står med er, at de har et hav af forskellige leverandører på de forskellige ting, og de bruger alt for meget tid på at skabe sig overblik og administrerer deres marketingmaterialer.

Vi har gjort det nemmere for dig

I løbet af de sidste seks år, har vi knoklet for at udvikle vores marketing platform til det den er i dag. Én af årsagerne til, at vores kunder er så glade for vores løsningen er, at de netop kan samle alle deres marketingmaterialer i én digital platform. Det skaber bedre overblik og sparer vores kunder for meget bøvl og administration.

En totalløsning

Vi producerer og leverer stadig reklameartikler, reklamegaver og profilbeklædning, men for at gøre det endnu nemmere for vores kunder, har vi indgået samarbejde med en række nationale og internationale leverandører af pos, print, udstillings- og messesystemer, displays osv.
Det betyder, at du nu kan få samlet alle dine marketingmaterialer i én digital platform, hvor alle dine afdelinger eller markeder kan bestille deres marketingmaterialer. Ud over at slipper for en masse administration, intern fakturering, koordinering af indkøb osv., så får du også et langt bedre overblik og kontrol med dine brand guidelines.

Er vi så bundet af bestemte leverandører?

Hvis du selv har leverandører af f.eks. messesystemer, så er det ikke noget problem, for du kan sagtens have deres produkter i platformen også. Du er altså ikke bundet af, at Conxion skal stå som leverandør af alle din marketingmaterialer, og faktisk kan du nemmere end før sikre dig, at du får de rigtige priser på dine marketingmaterialer.

Hvorfor valgte Widex marketing platformen?

Da Widex i 2019 gik i udbud med deres marketingmaterialer, var én af årsagerne til at de valgte Conxion’s marketing platform, at de kunne samle alle marketingmaterialer i én digital løsning, også med deres nuværende leverandører.
I en stor international virksomhed som Widex, bruger man nemt enorme mængder tid på at koordinere og indsamle forespørgsler, fakturere internt, sende produkter rundt til markederne osv., og én af de kommentarer vi fik i “opløbet” under udbuddet var, at de ønskede én samlet løsning der løste alle disse problemer, og der var faktisk kun én løsning der kunne levere det – marketing platformen fra Conxion.