Globale trends – reklameartikler & giveaways med logo
Et internationalt engagementet har altid været en væsentlig forudsætning for vores forretning i Langhoff Promotion.
Som en del af IPPAG Global Promotions, indgår vi et stort globalt netværk, hvor vi, foruden at sikre de bedste indkøbsbetingelser, et bredt produktsortiment og en veldokumenteret CSR-strategi, har mulighed for at sparre og vidensdele med mere end 60 kompetente partnere verden over.
I dette samarbejde har vi udviklet magasinet “TREND BOOK”. Klik her for at læse mere om vores internationale partnerskaber.
TREND BOOK Spring 2017 er et online magasin, hvor vi har samlet de nyeste trends inden for reklameartikler, giveaways og merchandise.
I den seneste version af TREND BOOK Spring 2017 tager vi forskellige emner op og finder relevante artikler til følgende overskrifter:
– Let’s Eat
Fordi mad og drikke er vores essentielle dagligdagsbrændstof og energi. At spise bringer samtidig folk sammen og kan være med til at udtrykke, hvordan du ønsker at være.
– Let’s Play
Fordi vi alle bør pleje vores indre barn. Lidt mere leg og sjov hver dag er med til at give en smule mindre stress og til at lette mulige belastninger i hverdagen.
– Let’s Travel
Fordi verden aldrig har været mindre – det giver os et hav af muligheder! Rejser du meget, så vil du med stor sandsynlighed sætte pris på disse lækre rejseartikler med brandingmuligheder.
– Let’s Enjoy
Fordi der intet er som en gave. Lev livet fuldt ud med disse lækre artikler med dit budskab.
– Let’s Protect
Fordi vi tænker på fremtiden og passe på dem vi holder af. Det gør vi med et udvalg af miljøvenlige reklameartikler med logo.
– Let’s Have Fun
Fordi at tiden ville være spildt, hvis ikke den også kan bruges på at have det sjovt! Selv en lille gave, kan vække store smil!